معرفي قطارهاي رجا

۱۲ بازديد

قطارهاي شركت رجا بسيار متنوع هستند و مسافراني كه قصد سفر با قطار را دارند مي توانند هنگام خريد بليط قطار يكي از اين قطارهاي لوكس و با كيفيت را انتخاب نمايند. از جمله محبوب ترين قطارهاي رجا مي توان به موارد زير اشاره نمود.

 

قطار لوكس چهار نفره

اين قطار فوق العاده لوكس و مجلل است و داراي طراحي بي نظيري مي باشد. قطارهاي لوكس ۴ نفره به طور كلي دو واگن به ظرفيت هاي ۳۲ نفر و ۳۶ نفر دارند كه در اولي ۸ كوپه و در دومي ۹ كوپه وجود دارد كه مسافران مي توانند به سليقه خود يكي از اين كوپه ها را رزرو نمايند. از امكانات اين كوپه ها مي توان به  ۴ عدد تخت، سيستم تهويه مطبوع،  سيستم صوتي، سرويس خواب و … اشاره نمود. حوزه فعاليت اين قطار مسيرهاي زنجان به مشهد، قزوين به مشهد، تهران به مراغه، قم به مشهد، سمنان به مشهد مي باشد. از اين رو به مسافراني كه قصد دارند بليط قطار مشهد را رزرو نمايند توصيه مي كنيم كه حتما قطار لوكس رجا را جز انتخاب هاي خود قرار دهند.

 

قطار پلور سبز

اين قطار بسيار با كيفيت و زيبا است و داراي ۱۰ كوپه چهار نفره مي باشد. قطار پلور سبز يك كوپه اختصاصي مهمان نيز دارد كه داراي امكانات منحصر به فردي است. از امكانات رفاهي موجود در قطار و كوپه هاي آن مي توان به سيستم تهويه مطبوع، سيستم صوتي تصويري، پريز برق ۲۲۰ ولت، سرويس بهداشتي ايراني و فرنگي، عايق حرارتي و صوتي به منظور كاهش صداي لوكوموتيو و .. اشاره نمود. قطارهاي پلور سبز در مسيرهاي ريلي شيراز به همدان، تهران به شيراز، تهران به اهواز و تهران به مشهد مشغول جابجايي مسافران هستند ومعمولا افرادي كه قصد دارند بليط قطار شيراز را رزرو كنند قطار پلور سبز را انتخاب مي نمايند.

 

قطار پرديس سالني

اين قطار داراي صندلي هايي شبيه به صندلي هواپيما است وسرعت حركت آن ۱۶۰ كيلومتر بر ساعت مي باشد. واگن هاي قطار پرديس بسيار مجهز و شيك هستند و داراي عايق بسيار خوبي در برابر گردو غبار، برف و باران مي باشند. از امكانات منحصر به فرد اين واگن ها مي توان به سيستم سرمايشي و گرمايشي خودكار در سقف واگن،  سيستم صوتي و تصويري، سرويس بهداشتي و … اشاره نمود. اين قطار يكي از بهترين انتخاب ها براي رزرو بليط قطارتهران مي باشد و از ساير مسيرهاي فعاليت قطار اتوبوسي پرديس مي توان به مسيرهاي تهران به مشهد، تهران به قم، تهران به يزد و تهران به ميانه اشاره نمود.

 

قطار سيمرغ

اين قطار يكي از زيباترين قطارهاي رجا مي باشد كه در هر واگن آن ۸ كوپه ۴ نفره وجود دارد. در قطار سيمرغ رستوران مجللي وجود دارد كه انواع غذاها، دسر و نوشيدني ها را ارائه مي دهد. معمولا بليط قطار سيمرغ با قيمت متفاوت عرضه مي گردد كه علت اين تفاوت قيمت پذيرايي يا عدم پذيرايي مي باشد. مسافراني كه قصد دارند از خدمات پذيرايي و رستوران قطار استفاده كنند بايد هزينه بيشتري بپردازند. از امكانات رفاهي كوپه هاي قطار زيباي سيمرغ مي توان به سيستم صوتي و تصويري جهت تماشاي شبكه هاي تلويزيوني، سيستم سرمايش و گرمايش، سيستم تهويه مطبوع، كوپه مجهز به عايق صدا و حرارت، پريز برق ۲۲۰ ولت، سرويس بهداشتي ايراني و فرنگي در هر واگن اشاره نمود. اين قطار معمولا در مسير تهران به مشهد فعاليت دارد و جابجايي مسافران را انجام مي دهد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.