دلايل محبوبيت سفر با اتوبوس

۱۶ بازديد


دلايل محبوبيت سفر با اتوبوس

سفر با اتوبوس در ايران قدمتي طولاني دارد. ارزان و قابل دسترس بودن و همچنين ايمن بودن سفر با اتوبوس موجب شده است كه مسافرت هاي زميني با اتوبوس طرفداران بسياري داشته باشد. استقبال خيلي خوبي كه از سفر با اتوبوس صورت گرفت موجب شد كه شركت هاي حمل و نقلي بيشتري در اين حوزه سرمايه گذاراي نمايند و جديد ترين اتوبوس هاي دنيا را به ناوگان حمل و نقل كشور بيافزايند. به مسافراني كه قصد سفر با اتوبوس را دارند خريد بليط اتوبوس از مستر بليط را پيشنهاد مي كنيم. از مهم ترين دلايل محبوبيت مسافرت هاي زميني با اتوبوس مي توان به موارد زير اشاره نمود.

قابليت تماشاي مناظر

سفر با اتوبوس از جمله سفرهاي طولاني است اما مي توان در طي مسير با تماشاي مناظر بكر و زيباي طبيعت لذت برد وسفري خاطره انگيز را براي خود رقم زد.

مقرون به صرفه بودن

سفر با اتوبوس به دليل هزينه بسيار پاييني كه دارد داراي طرفداران بسياري مي باشد. در واقع مي توان گفت مقرون به صرفه ترين روش مسافرت استفاده از اتوبوس مي باشد و افرادي كه قصد دارند سفري كم هزينه را تجربه كنند مي توانند اتوبوس را براي مسافرت انتخاب نمايند.

پرداختن به كارهاي مورد علاقه

مسافران در مدت زمان نسبتا طولاني كه اتوبوس سپري مي كنند تا به مقصد برسند مي توانند به كارهاي مورد علاقه خود مانند مطالعه كتاب، گوش دادن به موسيقي، تماشاي فيلم و ... بپردازند.

در دسترس بودن

معمولا مسيرهاي دسترسي به تمامي شهرها مجهز به اتوبوس مي باشند و در صورتي كه قطار و هواپيما در تمامي مسيرها فعاليت ندارند. از طرفي تنوع بليط اتوبوس بسيار بالا است، به طوري كه مسافران با انتخاب هاي متعددي از نظر زمان و تاريخ حركت به مقصد مورد نظرشان روبرو هستند كه مي توانند متناسب با شرايط خود بهترين گزينه را انتخاب نمايند. علاوه بر اين پايانه هاي مسافربري معمولا در داخل شهرها قرار دارند بنابراين مسافران به راحتي مي توانند به آن ها دسترسي داشته باشند.

امكان استراحت

امروزه با افزوده شدن اتوبوسVIPبه ناوگان حمل و نقلي كشور مسافران در سفر با اتوبوس مي توانند تا رسيدن به مقصد استراحت كنند. اين اتوبوس ها مجهز به صندلي هاي بزرگ نيمه تخت خواب شو و كاملا تخت خواب شو هستند كه مسافران از ساعت ها نشستن بر روي آن ها هرگز خسته نخواهند شد واحساس راحتي خواهند داشت.

 

معرفي شركت اتوبوسراني رويال سفر

شركت هاي حمل و نقلي فراواني در زمينه خدمات سفرهاي جاده اي راه اندازي شده اند كه هر كدام اتوبوس هاي جديد و با كيفيتي را به ناوگان حمل و نقلي افزوده اند. از جمله مهم ترين شركت هاي اتوبوسراني ايران مي توان به شركت اتوبوسراني رويال سفر با مركزيت پايانه بيهقي  تهران اشاره نمود كه در دي ماه سال 1385 تاسيس شد. اين شركت با هدف ايجاد تحول و نوآوري در صنعت حمل و نقل جاده اي كشور راه اندازي شد و با استفاده از برترين وپيشرفته ترين اتوبوس هاي روز دنيا، پرسنل مجرب و كارآزموده و ... سعي دارد بهترين سرويس و خدمات را به مشتريان ارائه دهد.

رويال سفر از جمله شركت هاي اتوبوسراني بود كه اتوبوس هاي بسيار راحت VIP را وارد كشور نمود تا مسافران بتوانند سفري آسوده همراه با آرامش و آسايش را تجربه كنند. اين شركت به منظور دسترسي راحت تر مسافران مناطق غرب تهران براي خريد بليط اتوبوس رويال سفر  در پايانه و پارك سوار پونك غرفه  و نمايندگي احداث نموده است كه مسافران مي توانند به راحتي به آن دسترسي داشته باشند.

اين شركت در حال حاضر مجهز به  1400 دستگاه اتوبوس VIP مي باشد و داراي 79 نمايندگي ارائه بليط در نقاط مختلف ايران و جهان است. مسافراني كه قصد سفر با اتوبوس دارند قطعا با رزرو صندلي اتوبوس هاي VIP اين شركت سفري خاطره انگيز و راحت و ايمن را تجربه خواهند نمود.

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.